ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-23
Σεπτέμβριος
– Νοέμβριος
Θ Ε Μ Α Τ
Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΥ ΖΗΝ
|
||||||||||||||||||
Υ Π
Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||||
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ –
ΠΡΟΛΗΨΗ
<<
Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά>>
|
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ -
ΠΡΟΛΗΨΗ <<
Το τραγούδι της Χαράς>> |
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ -
ΠΡΟΛΗΨΗ <<Η
φιλία >> |
ΔΙΑΤΡΟΦΗ <<Πες
μου τι τρως , να σου πω ποιος είσαι>> |
Ψυχική και Συναισθηματική
Υγεία-Πρόληψη
<<
Τηλεοπτικός αλφαβητισμός >> |
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ : «Μεγαλώνω
και αλλάζω! Τι μου συμβαίνει;»
|
|||||||||||||
Δεκέμβριος
– Ιανουάριος
Θ Ε Μ Α Τ
Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
||||||||||||||||||
Υ Π
Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||||
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ.ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ
ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
<< Dirty stories: Σκέφτομαι πριν το
πετάξω>> |
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
<<
Σεισμός και τώρα τι κάνω;>> |
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
<<Ο
σχολικός κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας>>
|
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ.ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ
ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ
<<Ο
σχολικός κήπος, πεδίο μάθησης και δημιουργίας>> |
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙ
<<<
1,2,3… Ανακύκλωσε!>>
|
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
«Στα χνάρια της Πολιτιστικής Κληρονομιάς
του τόπου μας»
|
|||||||||||||
Φεβρουάριος
– Μάρτιος
Θ Ε Μ Α Τ
Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ
ΕΝΕΡΓΩ
|
||||||||||||||||||
Υ Π
Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||||
|
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||||
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ <<
Τα δικαιώματα των παιδιών>> |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ <<
Τα δικαιώματα των παιδιών>> |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ <<
Ο σχολικός εκφοβισμός χτυπά την πόρτα του σχολείου>> |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ <<
Ο σχολικός εκφοβισμός χτυπά την πόρτα του σχολείου>> |
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
<<Νοιάζομαι
και δρω>> |
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ
ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ Συμπερίληψη:
Αλληλοσεβασμός– Διαφορετικότητα : «Έχω, Έχεις, Έχουμε Δικαίωμα!»
|
|||||||||||||
Απρίλιος
- Μάιος
Θ Ε Μ Α Τ
Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ
|
||||||||||||||||||
Υ Π
Ο Θ Ε
Μ Α Τ Α |
||||||||||||||||||
Α΄ Τάξη |
Β΄ Τάξη |
Γ΄ Τάξη |
Δ΄ Τάξη |
Ε΄ Τάξη |
ΣΤ΄ Τάξη |
|||||||||||||
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΑΓΩΓΗ
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ- ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ <<Δημιουργία
διαφήμισης >> |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΑΓΩΓΗ
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ- ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ <<Δημιουργία διαφήμισης>>
|
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΑΓΩΓΗ
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ- ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
<<
Στην τσέπη χαρτζιλίκι>> |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΑΓΩΓΗ
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ- ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ <<Ελλάδα
μου, η χώρα μου>>>> |
STEM-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
<<Εγχειρίδια ασφαλούς χρήσης
διαδικτύου>> |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ
«Γνωρίζω τα Επαγγέλματα»
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.